پرتال -اخبار و آگهی استخدام و دانشگاه

این سایت وابسته به هیچ سازمانی نیست

پرتال -اخبار و آگهی استخدام و دانشگاه

این سایت وابسته به هیچ سازمانی نیست

بخوان


 

 

 

 

خدایا   وقتی احساس می کنم که راه ، بی پایان است ادامه ی

           راه چه دشوار می شود

خدایا   وقتی احساس می کنم کم کم دچار تکرار خواهم شد

         احساس درد می کنم

خدایا   وقتی می ترسم از آینده ای که بر حسرت روزهای

         گذشته طی شود احساس عذاب می کنم

خدایا   وقتی کودک آواره ای را می بینم که پا برهنه و

          گرسنه  درراه نشسته  احساس رنج می کنم

خدایا   وقتی احساس می کنم همه ی اهدافم خیلی دور هستند

          احساس بی انگیزگی می کنم

خدایا   وقتی می بینم عده ای بر مال نداشته ی من حسرت

          می خورند و من آرامش آنها را  آرزومندم احساس

           بیهودگی می کنم

خدایا   وقتی طبیعت از من فرار می کند وقتی تکرار گلوگاه مرا

          تهدید می کند از زندگی  نا امید  می گردم

خدایا   وقتی بر نداشته های دیگران چشم حسرت باز می کنم از  

         خودم نا امید می گردم

خدایا   وقتی تمام لحظه هایم به دنبالت می گردم ولی هر روز

         دورتر می شوم از شدت هجران

         و تنهایی بر خود می لرزم

خدایا   خدایا وقتی خودم را نگاه می کنم وقتی به بی ارزشی خود

         پی می برم به روزهایی که به افکار بی نتیجه گذشت

         افسوس می خورم

خدایا   وقتی صبوری و شکیبایی تو را می نگرم بر وجود همچو

           خدایی بر خود می بالم ...

 

 

                   خدایا خدایا خدایا ...

 

                  سنگ تکرار از سر راهمان بردار ...

                      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد