X
تبلیغات
رایتل

آرش تاج / ‌قسمت دوم
ورزشهای دوران بارداری
همان‌طور که در هفته‌های گذشته بیان شد در دوران بارداری بدن با مجموعه عظیمی‌ از تغییرات مواجه می‌شود و در نتیجه وجود جنین در بدن، فشار زیادی به خانم باردار وارد می‌شوداز این‌رو ورزش‌های دوران بارداری برای آماده‌سازی بدن خانم برای یک بارداری ایده‌آل و از آن مهم‌تر یک زایمان بدون عارضه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این هفته با قسمت دوم این مبحث در خدمت شما هستیم.

حرکت اول: بسیاری بر این گمانند که ورزش‌های دوران بارداری تنها حول محور عضلات لگنی می‌چرخد اما کمربند شانه‌ای را نباید در این میان از یاد برد از این‌رو در این حرکت مطابق شکل به دیوار یا سطح دیگری تکیه کنید و سپس بدون این‌که پایتان را حرکت دهید خود را به دیوار نزدیک کنید. این حرکت را در 10 مرتبه در 3 ست با فاصله یک دقیقه اجرا کنید.

حرکت دوم: مطابق شکل روی زمین دراز بکشید و در 3 مرحله، پاها را به‌طور جداگانه به شکم نزدیک کنید. همزمان با نزدیک کردن پاها قدری سینه‌های خود را از زمین جدا و در بدن یک خم ایجاد کنید. این حرکت را از آنجایی که قدری مشکل است در 5 مرتبه در 3 ست به فاصله یک دقیقه اجرا کنید.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد