پرتال -اخبار و آگهی استخدام و دانشگاه

این سایت وابسته به هیچ سازمانی نیست

پرتال -اخبار و آگهی استخدام و دانشگاه

این سایت وابسته به هیچ سازمانی نیست

تماس با همیار

مهدی - ن، مردی 37 ساله هستم که مدتی است در دستم احساس گزگز و خواب رفتگی دارم. در آزمایشات پزشکی که انجام دادم موردی وجود نداشت اما از طرفی دچار اضطراب دائمی و افسردگی هستم که مدتی آلپرازالوم مصرف می‌کردم ولی تاثیر کافی نداشت به این دلیل با نظر پزشک مدت کوتاهی دکسپین مصرف کردم که عوارضی مانند گیجی و منگی و سرگیجه برایم ایجاد کرد، بنابراین دیگر از این دارو مصرف نمی‌کنم، خواهشمندم بنده را برای کم شدن این عوارض و درمان راهنمایی فرمایید؟ 

علائمی که از آن سخن به میان آمد، دقیقا عوارض داروهایی است که برای درمان شما تجویز شده و به مرور زمان از بین می‌رود و بدن به آنها عادت می‌کند از این رو قدری تامل و تحمل عوارض ناخواسته داروها در درمان بیماری‌هایی همچون افسردگی‌ها و استرس و اضطراب لازم است. اما ما در نشریه سیب هم مانند سایر رسانه‌ها از ذکر نام دارو برای درمان بیماری معذوریم، اما باید این نکته را بدانید که تغییر خودسرانه داروهای ضدافسردگی می‌بایست کاملا زیرنظر پزشک متخصص صورت گیرد چراکه اشتباه در درمان افسردگی از سوی بیمار می‌تواند به راحتی ریسک بروز خودکشی را در فرد بالا ببرد.

ح - ز، مدتی است که دچار کهیر سرما شده‌ام. می‌خواستم بدانم که آیا این عارضه خطرناک است؟ و در درمان آن چه اقدامی باید انجام دهم؟

نگران نباشید، ضایعات کهیری خطری را برای فرد به دنبال ندارد و تنها مختصری خارش و درد و ظاهر ناخوشایند پوستی را به وجود می‌آورد که هم‌اکنون داروهای ضدحساسیتی از نسل‌‌های جدید همچون لوراتادین و کیتوفن توانسته در درمان آنها بسیار موثر باشد، اما حتما مصرف آنها طبق تجویز پزشک باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد