X
تبلیغات
نماشا
رایتل

 جزئیات و مراحل رسیدگی و مدارک مورد نیاز برای استفاده از معافیت‌های جدید خدمت سربازی اعلام شد.
سردار زاده‌کمند، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برابر پیشنهاد نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا، تسهیلات و تخفیف‌های جدیدی که برای مشمولان و سربازان در نظر گرفته شده، پس از تدوین دستورالعمل اجرایی، آماده اجراست.
وی افزود: تمام کسانی که به خدمت اعزام شده یا آماده اعزام به خدمت هستند، مشمول این مصوبات می‌شوند و مهلت اعتبار این مصوبات تا تاریخ 30 اسفند ماه سال 89 خواهد بود.
سردار زاده‌کمند با بیان اینکه کسر مدت خدمت یکی از فرزندان رزمندگان به نسبت مدت حضور آنان در جبهه بستگی دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از فرزندان رزمندگان دارای 30ماه سابقه جبهه و بالاتر از انجام خدمت دوره ضرورت معاف هستند، براساس مصوبات جدید، خدمت یکی از فرزندان رزمندگانی که کمتر از 30ماه سابقه جبهه دارند نیز به تناسب مدت حضور در جبهه کسر می‌شود.
وی در ادامه گفت: کسر خدمت بسیجیان فعال از 6ماه به حداکثر 9 ماه برابر مقررات احتساب قسمتی از خدمت بسیجیان جزو خدمت دوره ضرورت افزایش یافته است.
سردار زاده‌کمند افزود: این تسهیلات شامل بسیجیانی می‌شود که از سن 16سال تمام، عضو بسیج شده و بطور منظم با آن نیرو همکاری کرده باشند. به ازای هر سال خدمت در بسیج متناسب با میزان فعالیت، معادل 45روز تا سه ماه و در مجموع حداکثر تا 9 ماه جزو خدمت وظیفه عمومی آنان محسوب می‌شود.
وی همچنین به کسر مدت خدمت یکی از فرزندان جانبازان به نسبت میزان درصد جانبازی آنان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر، از خدمت دوره ضرورت معاف هستند، براساس مصوبات جدید، خدمت یکی از فرزندان جانبازان کمتر از 25درصد نیز به تناسب میزان درصد جانبازی آنان کسر خواهد شد، اما این افراد موظف به گذراندن 2ماه دوره آموزشی خواهند بود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی همچنین با بیان اینکه مدت خدمت مشمولان لیسانس یک ماه، فوق لیسانس 2 ماه، دکترا 3 ماه و فوق دکترا 4 ماه کسر می‌شود، تصریح کرد: براساس ضوابط جدید، مدت خدمت محققین فوق لیسانس و بالاتر به ازای تحقیق یا اختراعی که درخصوص مسائل نیروهای مسلح ارایه می‌کنند، از 2ماه تا یک سال کسر می‌شود.
وی ادامه داد: مشمولانی که دارای فرزند معلول هستند از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند. همچنین یکی از فرزندان خانواده‌هایی که یک فرزند آنها هنگام خدمت وظیفه عمومی فوت کرده باشد، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود. افزایش سهمیه دستگاه‌های غیرنظامی شامل وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها جهت استفاده از خدمت کارکنان وظیفه در قالب امریه نیز برابر نیاز و ضرورت‌ها از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

* مراحل رسیدگی و مدارک مورد نیاز برای استفاده از معافیت‌های جدید خدمت سربازی:
1) شرایط استفاده از معافیت سه برادری (معافیت یک فرزند خانواده‌ای که سه فرزند آنها خدمت دوره ضرورت را انجام داده‌اند)

الف_ مدارک مورد نیاز:
1_ تصویر تمامی صفحات شناسنامه متقاضی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه پدر و برادران مشمول.
2_ اصل و تصویر کارت‌های پایان خدمت برادران مشمول.
3_ رضایت‌نامه پدر مبنی بر رضایت استفاده فرد متقاضی از معافیت مذکور که به ثبت دفاتر اسناد رسمی رسیده باشد (تکمیل برگه شماره 7، چنانچه پدر در قید حیات نباشد رضایتنامه مادر_ در صورت نبود پدر و مادر، قیم قانونی خانواده).
4_ استعلام از ثبت احوال به نام پدر مبنی بر مشخص نمودن تعداد و مشخصات فرزندان ذکور پدر.
5_ گواهی اشتغال به خدمت برای متقاضیانی که در حال خدمت بوده و حائز شرایط این معافیت هستند.
6_ تکمیل فرم استعلام سنوات ما قبل 64 (برگه شماره 1 دفترچه راهنمای خدمت).
7_ گواهی آخرین مدرک تحصیلی (مشمولین غیردانشگاهی تکمیل برگه شماره 3 دفترچه راهنمای خدمت)
8_ 2 قطعه عکس رنگی 2 در 3 پشت زمینه سفید با رعایت شئونات اسلامی (علاوه بر عکس‌های الصاقی به سایر مدارک).
9_ تعهد‌نامه محضری (برگه شماره 6) که توسط مشمول به ثبت دفاتر اسناد رسمی رسیده است.
10_ فیش بانکی «اصل فیش بانکی( 1_ مبلغ 10000 ریال به حساب شماره 90026 وزارت امور اقتصاد و دارایی نزد بانک ملی شعبه سازمان حمایت کد560 ، 2_ مبلغ 38500 ریال برای صدور کارت معافیت به شماره حساب سیبای استان محل سکونت که در جدول صفحه 34 دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی آورده شده است. 3_ تهیه برگ اول قبض 22000 ریالی مخصوص خدمات پستی کارت معافیت و یک عدد پاکت ارسال کارت)
11_ تکمیل برگه‌هایی که برای بررسی اصالت و صحت مدارک که دال بر انجام خدمت سه فرزند خانواده مورد نیاز است که از سوی رده‌های وظیفه عمومی شهرستان ارایه می‌شود.

ب_ نحوه رسیدگی:
1_ مراجعه متقاضی به دفاتر پلیس +10 برای تهیه دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی و اخذ فرم‌های شماره 6 و 7 معافیت سه برادر خدمت کرده و سایر مدارک مورد نیاز.
2_ تهیه مدارک لازم اولیه توسط متقاضی از جمله 2 قطعه عکس 2×3 رنگی پشت سفید، کپی شناسنامه و کارت ملی و فرم‌های تکمیل شده 1 و 2 و 3 دفترچه راهنمای خدمت و 6 و 7 دریافتی و مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) برای ثبت در سیستم و عودت مدارک به مشمول پس از ثبت و توجیه ایشان جهت مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت به همراه مدارک اولیه یک هفته پس از ثبت در دفاتر.
3_ رده‌های وظیفه عمومی شهرستان یا استان می‌بایست پس از بررسی مدارک اولیه، مدارک مورد نیاز برای حصول اطمینان از صحت و اصالت مدارک برابر ضوابط ابلاغی مشخص و به مشمول اعلام کنند.
4_ تهیه مدارک تکمیلی توسط مشمول و مراجعه به مرکز وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت و یا استان جهت کنترل و بررسی اصالت و صحت مدارک.
5_ کنترل تمامی مدارک ارسالی و بررسی سیستمی به همراه عکس اسکن شده مشمول و انتقال و تحویل پرونده‌ها به معاونت وظیفه عمومی استان. تبصره: عکس تحویلی می‌بایست الزاما عکس 3×2 رنگی، پشت زمینه سفید با رعایت شئونات اسلامی باشد.
6_ معاونت وظیفه عمومی استان پس از بررسی مجدد پرونده و اطمینان از کامل بودن پرونده متقاضی، نسبت به تایید مدارک در سامانه جامع وظیفه عمومی (روش فعلی ثبت موارد خاص در سامانه جامع) اقدام کنند.
_ تایید مدارک می‌بایست توسط شخص رئیس اداره کفالت معاونت وظیفه عمومی استان که مسئولیت این امر و پاسخگویی در این زمینه به عهده ایشان است انجام گیرد.
_ در صورت بررسی تمام مدارک، فرد واجد شرایط دریافت معافیت قرار گرفت معاون وظیفه عمومی استان اقدام به تکمیل (فرم شماره 1 پیوست) می‌کند.
لازم به ذکر است فرم مذکور به عنوان تاییدیه معافیت مذکور در سازمان وظیفه عمومی نگهداری می‌شود.
_ اسامی متقاضیان که در زمره معافیت مذکور قرار می‌گیرد در لیست‌هایی که معاونت وظیفه عمومی استان اسامی معاف شدگان موارد خاص را طی آن اعلام می‌کند به همراه (فرم تکمیل شده شماره 1، دو قطعه عکس و پاکت مخصوص ارسال کارت، کپی شناسنامه و تعهد‌نامه محضری (برگه شماره 6 با تایید و امضاء رئیس اداره کفالت و رئیس معاونت وظیفه عمومی استان جهت معرفی به صدور کارت) توسط رابطین به مرکز عملیات مشمولین سازمان وظیفه عمومی ارسال می‌شود.
_ پس از کنترل و تایید مدارک توسط رئیس اداره کفالت، اصل مستندات مربوط به خدمت سه برادر به همراه نسخه‌ای از (برگه شماره 1) در معاونت وظیفه عمومی نگهداری و باقی مدارک که مورد نیاز نیست امحا شود.
7_ ثبت نهایی و معرفی جهت صدور کارت توسط مرکز عملیات مشمولان. 8_ تحویل پاکت مخصوص صدور کارت و عکس از مرکز عملیات مشمولان به منظور صدور کارت به معاونت احضار و اعزام.
9_ صدور کارت و ارسال به آدرس مشمول توسط معاونت احضار و اعزام.

یادآوری:
به جز فرم شماره 6 (تعهد‌نامه) و فرم شماره 7 (رضایت‌نامه) که از طریق دفاتر پلیس +10، سایت اینترنتی پلیس، هفته‌نامه امین جامعه و سایت خبرگزاری فارس قابل تهیه است مابقی فرم‌ها حسب مورد از طریق معاونت وظیفه عمومی استان و شهرستان در اختیار مشمول (فرد متقاضی) قرار می‌گیرد.
2)شرایط استفاده از معافیت فرزند معلول (مشمول دارای فرزند معلول)

_ مدارک مورد نیاز اولیه:
1_ تهیه دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی به همراه پاکت‌های مربوطه از دفاتر پلیس+ 10
2_ اخذ برگه گواهی معلولیت فرزند مشمول از طریق اداره کل بهزیستی استان محل سکونت (برابر فرم نمونه شماره 6_ م)
3_ تکمیل برگهای شماره 1 و 2و 3 دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی توسط مشمول
4_ گواهی یا تصویر برابر با اصل شده آخرین مدرک تحصیلی
5_ تصویر تمامی صفحات شناسنامه مشمول و فرزند معلول ایشان و کپی کارت ملی آنان
6_ عکس 2×3 رنگی تمام رخ مشمول با زمینه کاملا سفید 4 قطعه
7_ در صورت اشتغال به خدمت، گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمتی

_ مدارک مورد نیاز مرحله دوم:
_ تأییدیه ثبت احوال در خصوص صحت مندرجات شناسنامه‌ها و احراز نسبیت بین مشمول و فرزند معلول وی _ تکمیل فرم تعهد‌نامه محضری به منظور اعلام آمادگی برای اعزام به دوره آموزشی مقدماتی نظامی در صورت اعلام سازمان (برابر با فرم نمونه شماره 1_ 6_ م)
3_ واریز مبالغ معین شده به شماره حساب‌های مربوط به این نوع معافیت شامل:
_ تهیه برگ اول قبض 22000 ریالی مخصوص خدمات پستی
_ مبلغ 10 هزار ریال بابت وزارت امور اقتصادی
_ مبلغ 38 هزار و 500 ریال بابت صدور کارت معافیت
_ مبلغ 31 هزار ریال بابت هزینه شورای پزشکی
توضیح: مبالغ مندرج در بندهای 1/3_ 2/3_ 3/3 پس از تائید معلولیت فرزند مشمول توسط شورای پزشکی وظیفه عمومی واریز و به همراه مدارک مرحله دوم ارایه شود.
4_ تهیه پاکت ویژه ارسال کارت معافیت از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)

ب_ روند انجام کار:
1_ مشمولی که دارای فرزند معلول است ابتدا باید به سازمان بهزیستی استان محل سکونت خود مراجعه کرده تا وضعیت معلولیت فرزندش با مقررات مربوط به ماده 6 قانون جامع حمایت از معلولین تطبیق شود.
2_ بهزیستی استان پس از تطبیق وضعیت معلولیت معلول با قانون مذکور که دستوالعمل اجرایی آن طی شماره 2/05/201/م/4/ن_ 22/1/85 ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده و مسبوق به سابقه در بهزیستی هست، در صورت احراز معلولیت برابر کمیسیون‌های مربوط، مشخصات معلول و مشمول را در (فرم نمونه شماره 6_ م) در 3 نسخه تکمیل و سپس با امضاء و مهر معرفی شده تایید کرده و نسخه اول را به همراه برگ‌های مربوط به کمیسیون پزشکی تحویل مشمول داده و مشمول را برای سیر مراحل بعدی، به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) شهرستان محل سکونت فرد هدایت کنند.
نسخه دوم را از طریق نماینده سازمان به معاونت وظیفه عمومی استان ارسال کرده و نسخه سوم در سوابق ضبط و نگهداری خواهد شد.
2-1_ بهزیستی استان مشخصات امضاء کننده نهایی به همراه نمونه امضاء و مهر مربوط جهت مدنظر قرار دادن به منظور احراز اصالت برگ‌ها به معاونت وظیفه عمومی استان ارسال خواهد کرد.
2-2_ سازمان بهزیستی در هنگام تحویل نسخه اول، فهرست مدارک مورد نیاز اولیه را هم به مشمول تحویل تا در هنگام مراجعه به دفاتر (پلیس+10) به همراه داشته باشد.
3_ مشمول پس از اخذ نسخه اول تاییدیه معلولیت فرزند، با تکمیل مدارک مورد نیاز مرحله اول به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) شهرستان محل سکونت و در صورت عدم وجود به نزدیکترین دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و درخواست ثبت اولیه کند.
4_ دفتر مذکور پس از بررسی مدارک و ثبت اولیه، با تحویل رسید ثبت، به مشمول ابلاغ می‌کند، پس از گذشت هفت روز از تاریخ ثبت به همراه مدارک جهت مراحل بعدی به وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کند.
5_ وظیفه عمومی شهرستان پس از مراجعه مشمول وضعیت مدارک را بررسی و در صورت ثبت اولیه و درج در رایانه، به منظور معاینه معلول در شورای پزشکی وظیفه عمومی، تعیین نوبت کرده و در این فاصله تاییدیه نسبیت بین مشمول و فرزند معلول خود را (از مدارک مورد نیاز مرحله دوم) از ثبت احوال مربوطه استعلام کند.
6_ وظیفه عمومی شهرستان پس از اخذ پاسخ ثبت احوال شهرستان و رویت اصل شناسنامه مشمول و فرزند و احراز نسبیت و نداشتن مانع دیگر معلول را در قالب ضوابط تشخیص معلولیت ماده 6 قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و در صورت تعیین سطح معلولیت به میزان شدید و یا خیلی شدید از سوی بهزیستی به رویت شورای پزشکی رسانده می‌شود و شورا نیز در صورت انطباق رای صادره با وضعیت جسمی معلول رای لازم را صادر و در محل پیش‌بینی شده برگه شماره 6_ م تکمیل می‌کند.
تبصره: در بررسی وضعیت معلول صرفا انطباق نظر بهزیستی با وضعیت جسمی معلول مدنظر است و رعایت موارد مندرج در آئین نامه اجرایی معاینه کسان مشمول در مورد این دسته از معولان نیاز نیست.
7_ در صورتی که نتیجه رای شورای پزشکی مثبت و مبنی بر تائید معلولیت فرزند مشمول باشد، بقیه مدارک مرحله دوم و فرم اخذ تعهد‌نامه محضری (برگه شماره 1_ 6_ م) و شماره حساب‌های مربوطه را به مشمول تحویل، تا تکمیل و ارایه کند.
8_ افرادی که تا تاریخ 1/3/88 مرتکب غیبت شده‌اند در شمول این مقررات قرار می‌گیرند. لیکن کسانی که در زمان اجرایی شدن این مقررات (1/3/88) واجد شرایط معافیت نبوده ولی با برنامه‌ریزی قبلی غیبت کرده و خود را در شرایط معافیت قرار دهند بر اساس مفاد ماده 30 قانون وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
مشمولانی‌که سابقه فرار از خدمت داشته باشند، این‌گونه مشمولان به یگان محل خدمتی معرفی تا پس از رسیدگی به مسئله فرار آنان و ارایه نامه مبنی بر رسیدگی به وضعیت فرار آنان از سوی مراجع قضایی یا یگان مربوطه، به ادعای آنان رسیدگی خواهد شد.
9_ مسئول وظیفه عمومی شهرستان، پس از طی مراحل نهایی پرونده، نتیجه و تائید انجام کار را در محل تعیین شده در پشت برگه تائید معلولیت (نمونه شماره 6_ م) امضا و ممهور به مهر وظیفه عمومی کند و پرونده را به همراه مدارک جهت بررسی نهایی به معاونت وظیفه عمومی استان ارسال خواهد کرد.
10_ پرونده در اداره کفالت معاونت وظیفه عمومی استان بررسی نهایی شده و در صورت احراز اقدامات انجام شده و استحقاق صدور معافیت، رئیس اداره کفالت، اقدام لازم را انجام داده و در قسمت معین شده در پشت برگه تأیید معلولیت، امضا می‌کند.
11_ معاونت وظیفه عمومی استان به عنوان تائید کننده نهایی در قسمت‌های تعیین شده (در پشت برگه تائید معلولیت) در نسخه اول و دوم، تائید و امضاء‌ کرده و نسخه دوم تائید معلولیت را که به صورت پیک تحویل مسئولین استان شده به همراه پاکت مخصوص معافیت و عکس به منظور معرفی به صدور کارت معافیت توسط نماینده به مرکز عملیات مشمولین سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال خواهد کرد.
12_ مرکز عملیات مشمولان سازمان پس از دریافت نسخه دوم و سایر مدارک مربوطه، آن را در قسمت تأیید نامه‌ها ثبت و جهت صدور کارت معافیت معرفی خواهد کرد.
13_ معاونت احضار و اعزام سازمان، کارت مربوطه را صادر و از طریق پست به آدرس مشمول ارسال خواهد کرد.
14_ معاونت وظیفه عمومی استان پس از ارسال مدارک به سازمان، نسخه اول برگ تأیید معلولیت را به انضمام برگ صورت جلسه پزشکی تنظیم شده در بهزیستی، برگه تعهد‌نامه محضری و عند‌الزوم اوراق دیگری از پرونده که ایجاد تعهد می‌کند را از پرونده تفکیک ضبط و بایگانی و بقیه مدارک را امحا می‌کند.
15_ معاونان وظیفه عمومی استانها با ادارات کل بهزیستی استان، هماهنگی لازم را در خصوص تدوین و تکثیر فرم‌های تأیید معلولیت خصوصا موارد در نظر گرفته شده در پشت برگه معلولیت، به عمل آورند.

یادآوری:
به جز فرم شماره 6/م (برگ تایید معلولیت فرزند) و فرم شماره 1/6 _ م (تعهد‌نامه) که از طریق دفاتر پلیس +10، سایت اینترنتی پلیس، هفته‌نامه امین جامعه قابل تهیه است. مابقی فرم‌ها حسب مورد از طریق معاونت وظیفه عمومی استان و شهرستان در اختیار مشمول (فرد متقاضی) قرار می‌گیرد.
3) شرایط استفاده از معافیت فوت برادر در حین خدمت

الف_ مدارک مورد نیاز و نحوه رسیدگی:
1_ دریافت گواهی مبنی بر فوت برادر در حین خدمت از یگان خدمتی مربوطه برابر ضوابط جاری و مقرر در نیروهای مسلح.
2_ مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +10 در شهرستان محل سکونت خود از تاریخ 5 خرداد 1388 به بعد و تهیه دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی و فرم رضایت‌نامه.
3_ تکمیل فرم‌های شماره 1 و 2 و 3 از دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی و فرم رضایتنامه.

4_ تهیه مدارک اولیه مورد نیاز شامل:
تصویر تمام صفحات شناسنامه مشمول و پدرش، کپی کارت ملی آنان، 2 قطعه عکس رنگی 3/2 پشت زمینه سفید با رعایت شئونات اسلامی (علاوه بر عکس‌های الصاقی به سایر مدارک)، گواهی اشتغال به خدمت از یگان خدمتی (در صورت اشتغال به خدمت)، فرم تکمیل شده رضایتنامه پدر مبنی بر رضایت استفاده فرد متقاضی از معافیت مذکور که به ثبت دفاتر اسناد رسمی رسیده است.
5_ مراجعه به معاونت وظیفه عمومی استان یا شهرستان محل سکونت و تحویل مدارک مذکور در بند 3 و 4 جهت بررسی.
6_ مر اجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) برای ثبت مدارک در سیستم وظیفه عمومی.
7_ پیگیری مراحل بعدی کار با راهنمایی معاونت وظیفه عمومی استان یا شهرستان مربوطه

 

 

 

 

 

 

 

 

 طلاعیه استخدام نیروی زمینی ارتش

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل و تأمین نیروی انسانی خود از بین جوانان متخصص، مومن و متعد به صورت رسمی کارمند( علمی) استخدام می کند.
به گزارش روز یکشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"در اطلاعیه این نیرو شرایط استخدام به شرح زیر است:
متدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه ، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران(ایرانی الاصل بودن)، برخورداری از سلامت روانی و جسمانی برابر تایید اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ( حداقل قد 165سانتیمتر)،عدم معروفیت به فساد اخلاقی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوء پیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذیصلاح ،داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاههای معتبر دوره حضوری در رشته‌های مورد نیاز با توجه به تخصص و مقطع تحصیلی اشاره شده در جدول نیازمندی مشاغل، دارندگان مدارک تحصیلی که مشمول طرح نیروی انسانی می‌باشند باید گواهی اتمام طرح خود را ارائه نمایند، نداشتن تعهد خدمت به سازمانهای دولتی و غیر دولتی به صورت رسمی، آزمایشی یا پیمانی، داشتن کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال بخدمت،
در این اطلاعیه حداکثر سن داوطبان 28 سال تمام اعلام شده است.(مدت خدمت سربازی و طرح عمومی به حداکثر سن اضافه خواهد شد. مبنای محاسبه سن برای داوطلبان مورخه:30/1/88 می‌باشد،( دارندگان کارت معافیت پزشکی حق ثبت نام ندارند، موفقیت در آزمون ورودی(کتبی روانسنجی) مصاحبه حضوری( عقیدتی وامنیتی) مصاحبه علمی- انجام معاینات پزشکی و تست ورزش ارائه مدارک معتبر برای خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان بسیجیان فعال و فرزندان نظامی از مراجع ذیصلاح.
براساس این اطلاعیه امتیازاتی نیز برای کسانی که در این نیرو استخدام می شوند به شرح زیر لحاظ خواهد شد:
کلیه استخدامیان از مزایای قانون نظام هماهنگ حقوقی با توجه به 20 در صد افزایش حقوق نسبت به سایر سازمانهای دولتی برخوردار می شوند.
کلیه کارکنان استخدامی در طول خدمت برابر ضوابط و مقررات از امکانات خانه سازمانی، دفترچه اتکا و بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر خود و سایر تسهیلات رفاهی استفاده خواهند نمود.
در این زمینه همچنین آجا متعهد می‌شود پس از 15 سال خدمت کارکنان، با اعطای وام جهت کمک به تأمین مسکن شخصی آنان اقدام نماید.
علاوه بر این خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و فرزندان نظامی و بسیجیان فعال از امتیازات قانونی مصوب( در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیصلاح) بهره مند خواهند بود.
علاقه مندان می توانند با همراه داشتن مدارک ذیل و اصل شناسنامه و کارت ملی با توجه به محل سکونت خود به یکی از حوزه‌های ثبت نامی مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
مدارک مورد نیاز: 2قطعه عکس4×3 پشت نویسی شده، اصل و روگرفت مدرک تحصیلی،یکبرگ روگرفت(فتوکپی) پایان طرح جهت مشمولین طرح نیروی انسانی، اصل و یک برگ روگرفت از تمام صفحات شناسنامه،یکبرگ روگرفت کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشکی دائم یا ارائه کارت معافیت غیر پزشکی دائم یا ارائه گواهی اشتغال به خدمت برای داوطلبانی که در حال خدمت سربازی هستند، اصل و روگرفت کارت ملی و ارائه گذرنامه در صورت دارا بودن.
*حوزه‌های ثبت نام در تهران و سایر استانها*
تهران-میدان حر-خیابان امام خمینی(ره)دفتر استخدام ف.آماده و پش نزاجا تلفن:66467609
تبریز-انتهای خیابان ارتش-دفتر استخدام لشگر21 حمزه آذربایجان تلفن5420630
اهواز-خیابان فلسطین-جنب بیمارستان رازی-دفتر استخدام لشگر 92 زرهی اهواز تلفن 3330574
ارومیه-اول خیابان کاشانی-کوی سازمانی-دفتر استخدام لشکر 64 ارومیه تلفن:3440364
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی-سه راه حافظیه دفتر استخدام پشتیبانی منطقه 1 تلفن 4359410
قزوین-بلوار شهید بهشتی-جنب درب لشگر 16 زرهی-دفتر استخدام تلفن:3322469
مشهد-چهار راه استانداری-میدان دیدگاه لشگر-درب یک لشگر دفتر استخدام ل پ ث(ع) تلفن: 2225741
اصفهان-سه راه حکیم نظامی-جنب کلینیک فجر – دفتر استخدام مرکز آموزش توپخانه –تلفن 6240022
زاهدان-خیابان آزادی-روبروی سازمان قضایی نیروهای مسلح- دفتر استخدام لشگر 88 زرهی تلفن 3239082
خرم آباد-سبزه میدان-جنب قلعه فلک افلاک- دفتر استخدام لشکر 84 لرستان تلفن:2202201
بیرجند میدان ابوذر خیابان ارتش –روبروی کمیته امداد امام خمینی (ره)-تلفن:22220090841
گرگان –فلکه فخرالدین اسعد گرگانی –دفتر استخدام لشگر 30 گرگان-2229499
شیراز-میدان امام حسین(ع)(ستاد) دفتر استخدام فرماندهی و ارشد نظامی آجا در استان فارس-تلفن:2337126
کرمان-خیابان شهید قرنی-جنب مهمانسرا-دفتر استخدام مرا05 کرمان تلفن2267757
*نحوه ثبت نام:
برای هر کدام از مشاغل مندرج در ذیل این اطلاعیه برابر سهمیه از داوطلبان ثبت نام بعمل خواهد آمد و در صورت تکمیل سهمیه هر کدام از مشاغل فوق ثبت نام از داوطلبان متوقف خواهد شد.
داوطلبان فقط مجاز به انتخاب یکی از مشاغل مندرج در ذیل هستند.
به همراه داشتن کارت واکسیناسیون( کزاز مننژیت و توام) و برگ عدم سوء پیشینه کیفری جهت ادامه مراحل گزینش اجباری است.
*جدول مشاغل
1. دندانپزشک دکترا قزوین 1 نفر مرد – زن
2.کاردرمانی کارشناس ارشد تهران 1نفر زن
3. پرستار عمومی کارشناس تهران(7نفر)تبریز(7نفر)اهواز(2نفر) ارومیه (2نفر) سنندج(1نفر) دزفول(7نفر) مرد-زن
4. بهداشت محیط کارشناس سنندج 2نفر تبریز 2نفر-همدان 1نفر ارومیه 2نفر تربت‌جام 1نفر اهواز 1 نفر قزوین 1نفر اصفهان 1نفر زاهدان 1نفر خرم‌آباد 1نفر مشهد 1 نفر مرد
5.تغذیه کارشناس زاهدان تهران اصفهان (هر کدام 1 نفر) مرد
6.مهندسی پزشکی کارشناس تهران- کرمانشاه اهواز تبریز-شیراز(هرکدام 1نفر) مرد
7. روان شناسی بالینی کارشناس کرمانشاه-گرگان دزفول بیرجند – کرمان( هرکدام 1 نفر) مرد
8. متصدی امور انتظامات بانوان دیپلم تهران(4نفر) زن
در پایان این اطلاعیه آمده است:
داوطلبان لازم است با در دست داشتن اصل شناسنامه جهت دریافت کارت ورود به جلسه ساعت 7 صبح، مورخه:13/2/88 به آدرس: تهران-میدان حر-خیابان امام خمینی-مدیریت گزینش و استخدام نزاجا(دایره روانسنجی) مراجعه نمایند.
آزمون کتبی روانسنجی در مورخه :13/2/88 در محل مدیریت گزینش و استخدام نزاجا انجام می‌پذیرد.
انجام معاینات پزشکی وسایر مراحل گزینش بلافاصله بعد از آزمون ورودی بطور پیوسته طی دو روز انجام می‌پذیرد.
انجام معاینات پزشکی و سایر مراحل گزینش بلافاصله بعد از آزمون ورودی بطور پیوسته طی دو روز انجام می‌شود.
مدارک تحویلی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.
ثبت نام داوطلبان از صبح روز 21/12/87 شروع و در تاریخ 30/1/88 خاتمه خواهد یافت.
داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66973145 و شماره تلفن‌های دفاتر استخدام تماس حاصل کنند.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد